Mijn Klacht:
Eind februari zag ik dat er de mogelijkheid bestond om een week gratis woningen te bekijken op www.huurwoningen.nl. Ik heb hier gebruik gemaakt en me binnen 7 dagen uitgeschreven. Ik ontving geen bevestiging van mijn uitschrijving waardoor ik argwaan kreeg. Hierop heb ik gebeld met de organisatie. Zij vertelde mij dat ik inderdaad was uitgeschreven. Op 31 maart werd er 19,95 van mijn rekening afgeschreven. Ik heb dit direct teruggeboekt (ik was inmiddels al uitgeschreven binnen de gratis proefperiode van 7 dagen). Mij werd toen verteld dat (in tegenstelling tot hetgeen mij eerder verteld was) ik niet uitgeschreven zou zijn. Ik heb me toen nogmaals uitgeschreven. Op 11 mei ontving ik een eerste factuur over een betalingsachterstand van 19,95 (in de e-mail noemen zij dit het tweede betalingsverzoek). Omdat ik nooit gebruik heb gemaakt van de diensten van deze organisatie en me netjes binnen 7 dagen heb uitgeschreven heb ik aangegeven dat ik niet aan een betalingsverplichting voldoe. Mijn e-mails werden niet serieus genomen. Nu heb ik een sommatie ontvangen van www.stopdedeurwaarder.nl van maar liefst 59,95. Ik ben op internet gaan zoeken en zie dat er meerdere mensen zijn die in dezelfde situatie zitten. Het lijkt alsof hier opzet in het spel is.
Gewenste Oplossing:
De rekeningen worden kwijtgescholden. Ik heb geen betalingsverplichting daar ik geen gebruik heb gemaakt van de diensten van deze instantie en ik me binnen de termijn van 7 dagen heb uitgeschreven.
