Klacht: Factuur incassobureau

op 29 juni 2017 over Inshared in de categorie Verzekering

Ik krijg twee brieven van mijn man G.H.J. Borger en van mijn M. Borger van een incassobureau omdat ik mijn rekening niet betaald zou hebben Ik heb meerdere keren bij jullie aangeklopt om te vragen geef een bankrekeningnummer dan kan ik het bedrag overmaken. Ik kreeg steeds nee te horen want ik kon niet naar jullie overmaken.
Ik heb constant aangeklopt omdat ik graag mijn rekening wilde betalen en als dat niet kan bij jullie is dat jullie probleem en niet die van mijn dan hebben jullie niet alles goed voor elkaar dus bij deze betaal ik de incasso kosten echt niet ik was constant bereidwillig mijn factuur aan jullie te betalen en dan krijg ik nee te horen aan jullie kant ik hoop dat jullie het op kunnen lossen en die incassokosten eraf halen want ik betaal ze niet Ik word door jullie tegen gewerkt en dat is niet mijn schuld

Ik ben tevreden als de incassokosten nul worden en ik die niet hoeft te betalen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inshared

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inshared nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mirjam45