Klacht: factuur incasso kosten

op 29 augustus 2018 over HelloLaw in de categorie Juridisch

Ik heb een klacht over het bedrijf Hallolaw ik krijg afgelopen week een factuur binnen waarvan ik het bestaan niet eens wist van deze factuur met gelijk incasso kosten als ik binnen 15 dagen niet betaal krijg je gelijk 40 euro incasso kosten erbij ik hierover opgebeld om aan te geven dat ik de rekening graag wil betalen aangezien ik schulden heb en pas de 24ste van de maand mijn salaris heb dat ik dan pas kan betalen is mij geadviseerd een mail te sturen
dit heb ik gedaan maar als ik binnen die 15 dagen niet betaal krijg ik gewoon de incasso kosten erbij
vind dit gewoon niet kloppen aangezien ik het bestaan van deze rekening niet eens wist geen factuur thuis gestuurd gekregen heb aleen een excuses brief dat door hun fout de overgang van juroofoon na hellolaw het een en ander mis is gegaan

ik ben tevreden als ik mijn rekening van 55 euro zonder 40 euro incasso kosten kan betalen als ik mijn salaris binnen heb de 24ste van de maand dit is een kleine verlenging van de 15 dagen
want ik moet nu boeten omdat de overgang van jurofoon naar hellolaw niet soepel verlopen is met het klanten bestand en onterecht een incassobureu aan me broek heb terwijl ik gewoon netjes me rekening wil betalen als ik niet wou betalen was het een andere zaak geweest maar moet ook de ruimten hebben om te kunnen betalen en dat is pas als ik mijn salaris binnen heb iedere maand hoop alsnog tot een goede afspraak te kunnen komen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HelloLaw

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HelloLaw nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht bart046

3 maanden geleden - zullen ook geen reactie krijgen ben ik bang voor