Klacht: factuur fout ?

op 26 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Goede avond,

Ik heb een aanmaning ontvangen voor een bedrag van ongeveer 31,00 euro normaal betaal ik ongeveer 17,10. graag het waarom !
Als dit een verhoging van het abonnement is, dan zeg ik nu met onmiddelijke ingang mijn abonnement op !
want hier heb ik geen bericht over ontvangen!
de 17,00 heeft u altijd automatisch kunnen afschrijven dus achterstallig kan niet !

Terugkeer naar 17,00 of lager /

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 september 2017 om 10:48 geantwoord

Geachte heer Bats,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft oneens te zijn met de ontvangen aanmaning.

Volgens onze administratie was u in september 2016 een jaarabonnement aangegaan tegen het actietarief van 15,17 euro. Na afloop van het jaar, loopt het abonnement automatisch door tegen het reguliere tarief, tot wederopzegging. Hierover was u geïnformeerd in de bevestiging die u toentertijd had ontvangen.

Uw verzoek tot het beeindigen van het abonnement hebben wij doorgezet naar de juiste afdeling. Er wordt binnen twee weken telefonisch contact met u opgenomen hierover. Indien wij u niet kunnen bereiken, wordt het abonnement conform de voorwaarden beëindigd.

Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact op met ons.

SA- Webcare Team

Heeft op 13 oktober 2017 om 18:50 geantwoord

Ik heb besloten het bedrag van euro 31,...... na de 25 ste oktober aan u over te maken ! Verder blijf ik bij mijn beslissing !
vrg. W Bats

Alle klachten die gemeld zijn door zeurdert