Klacht: Factuur FA-MED uit 2000

op 21 april 2017 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik kreeg via EDR een vordering van FA-MED per mail opgestuurd over 2 facturen van 11-12-2000 met notanummers 91469.00.26.69 en 91469.00.28.80. Het betreft een tandartsrekening van Mevrouw N.G. Abrahams, tandarts Kampereiland 23 3524 CZ UTRECHT. Ik ben echter nog nooit voor behandeling bij haar geweest! Nu dreigen ze zelfs met beslaglegging als ik niet binnen 3 dagen betaal, terwijl de data op de factuur mij erg vreemd over komen. De behandeldata zijn 28-7-2000, 4-8-2000 en 25-8-2000. De factuurdata zijn beide 11-12-2000 en de vervaldatum is 4-5-2017!!! Nu wil EDR dat ik een kopie van mijn legitimatie opstuur.

Als de vordering t\komt te vervallen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Michel Branderhorst

5 maanden geleden - De opdrachtgever (Fa-Med) heeft de vordering ingetrokken.

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 14 november 2017 om 11:22 geantwoord

Klager heeft aangegeven niet bekend te zijn met de vordering van onze opdrachtgever Fa-med. Klager zou nooit een behandeling hebben gehad van de betreffende zorgverlener. Fa-med heeft ons naar aanleiding van deze klacht verzocht om tot sluiting van het dossier over te gaan. Wij hebben klager hiervan telefonisch op de hoogte gebracht.

Alle klachten die gemeld zijn door Michel Branderhorst