Klacht: Factuur achterstand maandelijkse betalingsverplichtiging

op 22 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik kreeg de mail, die ik onder dit bericht plak, vandaag. Ik heb me nooit of te nimmer geabbonneerd op een (premium)dienst op de website van huurwoningen.nl. Wel heb ik er een account aangemaakt, maar daar ik niet over de extra gelden beschik, en omdat ik uberhaupt onder curatele staat, nooit op een (premium)dienst geabbonneerd die geld kost.

Geachte heer/mevrouw R. Kirchhoff,

Onlangs hebben wij vernomen dat er een achterstand is ontstaan met het betalen van uw maandelijkse kosten ad. € 19,95 per maand voor uw premium account op onze website www.huurwoningen.nl.

Een of meer maandelijkse incasso(s) zijn niet gelukt. Wij willen u verzoeken het verschuldigde bedrag ad. € 19.95 alsnog te voldoen.

Wij willen u ervoor behoeden dat wij deze vordering uit handen dienen te geven. Hierdoor zullen de wettelijk vastgestelde incassokosten (tenminste € 40,-) in rekening worden gebracht bovenop het huidige verschuldigde bedrag.

U dient het factuurbedrag ad. € 19.95 inclusief 21% BTW binnen 14 kalenderdagen te voldoen op rekeningnummer NL55RABO0309296757 ten name van Huurwoningen.nl onder vermelding van factuurnummer 2016051800234987. Let op: Zonder vermelding van het juiste factuurnummer kunnen wij uw betaling niet verwerken.

Wanneer u vragen heeft kunt u per e-mail contact opnemen met een van onze medewerk(st)ers via info@huurwoningen.nl, of telefonisch op 0900-3333366 (€ 1,00 per gesprek). U kunt ook het contactformulier op onze website invullen.

Wij zijn gevestigd op industrieterrein de Ooijk in het bedrijvenverzamelgebouw aan de Toepadweg 10 te Zaltbommel waar we vanuit ons datacenter duizenden zoekopdrachten per dag van woningzoekenden verwerken.

Correspondentieadres:
Postbus 2030
5300 CA Zaltbommel

KvK nummer: 24426419
BTW: NL818785974B01

Annulering van de algehele factuur. Of door huurwoningen of door middel van gerechtelijke gang. Want ik vind dit absoluut niet kunnen.

Bericht van Huurwoningen.nl

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft een premium account aangemaakt op 15-04-2016. U heeft hiervoor uw gegevens en uw rekeningnummer ingevuld en tevens een akkoord gegeven voor de betalingsverplichting. De incasso van mei is mislukt en daarvoor heeft u deze factuur van ons gekregen. U heeft een bezichtiging aangevraagd op 15-04-2016 wat enkel mogelijk is met een premium account. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 10:44 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door robertkirchhoff