Klacht: Factuur

op 01 december 2015 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks telefonische opzegging (via uw medewerker Rowan) van Tennismagazine in november jl hebben wij op 27.11 een factuur gekregen voor betaling hele jaar. afspraak was dat wij een factuur zouden ontvangen van 16,50 voor periode tot 5 .2.2016. De automatische afschrijving voor het hele jaar hebben wij voor afschrijving ingetrokken. Enkele weken later heb ik opnieuw gebeld omdat nog steeds geen factuur voor bedrag was ontvangen, een medewerker heeft geverifieerd in uw systeem dat de opzegging was geregistreerd. Heb afgelopen dagen een paar maal getracht te bellen, maar er was steeds een wachtrij: dit loopt snel op qua kosten. Daarom deze digitale klacht…

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk nieuwe factuur met intrekking van die van 23.11

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 16:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Met vriendelijke groet,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Tennisteam