Klacht: Faciliteiten blauwe meer

op 19 augustus 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Eindelijk is het zover we kunnen op vakantie, tijdens de boeking stond het blauwe meer super beschreven er zou een buitenzwembad zijn, een binnenstrandbad, grillsteakhuis, binnenspeeltuin enz.. eenmaal aangekomen is daar dus niks van aanwezig. Klacht bij receptie gemeld, antwoord sorry we hebben de vergunningen nog niet en de site is aangepast. Allemaal heel leuk maar tijdens de boeking was t een park met goede faciliteiten en daarom heb ik dit park geboekt. Nou wij hebben een …. vakantie gehad. En waren verplicht om constant weg te gaan. Krijg je zwemkaartjes is dat gewoon 3kwartier rijden. Leuk met 2 kids die zitten daar niet op te wachten en ik trouwens ook niet. Staat er ook nog een kast op t grasveld vol met glasvezel waardoor dat mn dochtertjes arm is verbrand en geirriteerd. Erg jammer als je verwacht een leuke vakantie te hebben, nog niet misschien. Hopelijk wordt er op deze klacht gereageerd, want via de mail hoor ik niks.

Naar een park gestuurd worden waar wel de beschreven faciliteiten zijn. Of mijn geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door wendyvhhoofd
x