Klacht: eyeliner en wenkbrauw

op 02 juni 2016 over vip company teuge in de categorie Beauty & Wellness

heb via vakantie veling eyelinwr en wenkbrauw gewonnen maar ben er helemaal niet tevreden mee wenkbrauw valt nog wel mee maar mijn ogen zijn verschrikkelijk hier kan je gewooon niet mee rondlopen zo lelijk en zoo kort letterlijk alleen maar in het midden stuk van mijn ooglid ik wou een dik lijntje maar mevrouw wilde het niet doortrekken ze kan het volgens mij helmaal niet heb het zo vaak gezegd dat ik dat wou maar ze luisterde niet naar mij ze deed wat ze zelf wou en nu nu moet ik elke dag makeup op doen waarvoor heb ik daar ectra geld bijbetaald voor een dikke en lange lijn voor niks ik moet elke dag eyeliner opdoen want hiermee ga ik niet rond lopen ze bedriegen mensen gewoon ze houden je voor de gek daar ga er niet heen bah nooit weer en dan schamen ze zich niet eens om te zeggen kom iver 6 weken dan kunt u 110 euro bijbetalen dan maken we het wel wat mooier als u wilt doe eena normaal man bn niet achterlijk ga jullie nooit meer verteouwen echt niet

nooit tevreden geweest en mensen die ik kn ook niet tevreden hoor nooit goede dingen over vip company

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vip company teuge

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vip company teuge nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oyamatyar