Klacht: Extreem slechte service

op 11 mei 2017 over Jorgs Houten Meubelen in de categorie Internetshops - Meubels

Half februari hebben wij een tafel plus bijpassend bankje besteld bij Jorg Steigerhout. Bij de eerste keer levering bleek een tafelpoot scheef te zijn, de voorgeboorde gaten niet correct en het bankje te lang. Op de website staat een reparatietermijn van een week. Na 20 dagen kregen we te horen dat ze de tafelpoten kwijt waren (te laat, want we hadden al vrij gevraagd). Nog een week later bleek de gehele tafel kwijt te zijn. Er zou een nieuwe tafel en bankje komen. 5 weken na eerste levering komt de tafel, wat blijkt: ze hebben de tafel teruggevonden maar ze hebben hem teruggeleverd inclusief scheve tafelpoot. Weer niet goed. Weer 3 weken later wordt een nieuwe tafel geleverd (want ze willen het bankje niet omwisselen). Hou je vast: dit keer zijn ze vergeten de tafelpoten van een transparante lak te voorzien. We zijn nu 14 weken verder en we hebben geen goed product maar het erge is dat er nooit proactief contact is vanuit Jorg, dat mijn brief aan de directie onbeantwoord blijft, dat er geen oprechte excuses komt, dat er niet wordt voldaan aan de informatie op de website en dat het hoogstwaarschijnlijk weer drie weken gaat duren voordat er een nieuwe tafel komt en dan maar hopen dat deze wel goed is. Ze beloven allemaal controles te doen maar als dat zo zou zijn dan zou het product niet voor een derde keer verkeerd zijn. Ook de chauffeur komt nooit binnen het afgesproken tijdvak, ook dan trek je als klant aan het kortste eind. We hebben nu al 6 x thuis moeten zijn, we maken gewoon kosten hiervoor en het enige wat ze aanbieden is een lullige cadeaubon van 50 euro.

Een goed product en een financiële tegemoetkoming van minimaal 50 % van het aankoopbedrag

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jorgs Houten Meubelen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door L85