Klacht: extra toeslagen berekend

op 25 juli 2016 over Slangenreizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb een reis geboekt via slangenreizen voor 12 personen. ik wilde 1 extra boeking plaatsen voor 1 extra persoon voor hetzelfde bedrag namelijk €99,-
Nu had ik telefonisch mijn akkoord gegeven om 99,- bij te betalen voor de 13e persoon, dat bedrag had ik ook direct overgemaakt.
nu krijg ik een paar dagen terug een mail met een betalingsherinnering van €30,-. toen ik opbelde kreeg ik te horen dat het een toeslag is van de hotelkamer, maar dat had ik niet telefonisch afgesproken. Dus ik stelde voor om geen hotelkamer te nemen, wij vinden wel een andere oplossing betreft slaapaccommodatie. (er zitten ook een aantal kinderen bij, die kunnen ook op één bed slapen)
Vervolgens werd er door de medewerker gedreigd dat het bedrag van 30,- binnen een aantal dagen overgeboekt moet zijn anders gaat de reis niet door. Ik ben helemaal flabbergasted van de lage mate van klantenservice, ik ben nog nooit bedreigd en zojuist ben ik bedreigd door een operator van slangenreizen. mensen dit kan toch niet? Men kan toch niet zo met elkaar omgaan? waar is de klantenservice waar is de respect?

Ik ben pas tevreden als er een oprechte excuses wordt aangeboden, ik wil ook dat de medewerkers leren wat klantenservice inhoudt, wat respect inhoudt, want dreigen kan absoluut niet.
En ik ben pas tevreden als de toeslag van 1 persoonskamer wordt weggehaald. ik ben van mening dat wij voldoende hebben aan 6 slaapkamers voor 13 personen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slangenreizen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slangenreizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MW Nasim