Klacht: Extra smartcard

op 28 januari 2014 over Geen idee in de categorie Algemeen

Ik heb twee weken geleden contact gehad met Canal Digitaal over het feit dat ik de extra smartcard die ik heb buiten gebruik wil hebben. Aangezien ik die niet meer wens te gebruiken. De meneer die mij hielp aan de telefoon bleef maar herhalen wat het gaat kosten, als ik de kaart na het deactiveren weer wil activeren. Na de tweede keer heb ik die meneer gevraagd of ik en andere taal spreek of niet duidelijk genoeg ben. Aangezien het een betaald telefoonnummer is. En die meneer begint gewoon weer met het zelfde verhaaltje. Na eindelijk die meneer duidelijk te hebben gemaakt dat ik niet van gedachten verander bleek het dat ik in plaats van een extra kaart zelfs twee heb. Ik heb ze dus beiden buiten gebruik laten nemen. Maar het betekend dat ik niet voor een extra kaart, maar voor twee betaal, terwijl ik maar om een extra kaart heb gevraagd. Ik heb via deze site een klacht ingediend en binnen een dag heb ik een antwoord terug dat men het gaat uitzoeken. Tevens met de vraag erbij welke kaartnummers ik gedeactiveerd wil hebben= Ik heb dit allemaal netjes doorgegeven en wat schertst mijn verbazing? Ik krijg twee dagen later een mailtje toegezonden van Canal Digitaal dat ik via de klantenservice geen abonnement kan beëindigen. Verder hoor ik niets meer van hun. In het mailtje wordt alleen verzocht weer met de klantenservice, het betaalde nummer te bellen.

Ik heb de extra smartcards al gedeactiveerd. Ik wil alleen weten waarom ik voor twee extra kaarten betaal terwijl ik er maar eentje hier heb.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Geen idee

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Geen idee nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jurjen398