Klacht: Extra kosten door toedoen van gate1

op 08 augustus 2017 over Gate1.nl in de categorie Online Vliegtickets

Een reis naar Tanger met Royal air Maroc Via Gate1 geboekt. 8 juli telefonisch contact met ze gehad, omdat ik vragen had over de hoeveelheid bagage. Aan de telefoon is mij verteld dat je voor 30kg aan ruimbagage mee mag nemen en 10kg handbagage. Na herhaaldelijk gevraagd te hebben of dat echt zo is, omdat ik dacht dat je slechts 23 kg mee mocht nemen aan ruimbagage. De vrouw aan de telefoon gaf zelfverzekerd aan dat de totale toegestane bagage p.p. 40kg is. Hierdoor antwoordde ik doodleuk dat ik mijn koffer verder in ga pakken. Hierna wenste ik haar een fijne avond en sloot het gesprek af. 11juli, de dag waarop ik zou vertrekken, stond ik met een mond vol tanden nadat ik mijn bagage wilde inchecken. De grondstewardess gaf aan dat ik de minimum hoeveel kilo\’s had overschreden. Ruimbagage mocht max 23kg wegen. Ik zat er een aantal kg overheen, Hierdoor moest ik
€55 betalen. Bij mijn aankomst gate1 via de mail gecontacteerd, heb een response gehad dat de zaak onderzocht zou worden. 3 weken later nog steeds niets vernomen. Nogmaals een mail verstuurd, antwoord blijft nog steeds uit. Ik heb ze meerdere malen proberen te bellen, maar helaas krijg ik niemand aan de lijn. Nu zijn we bijna 2 weken verder na mijn laatste mail en heb ik nog steeds niets mogen vernemen. Vandaag een antal keren proberen te bellen, je wordt de hele tijd in de wacht gezet.

€55 teruggestort

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gate1.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Karima B