Klacht: Extra kosten betaald voor een incomplete opgeleverde wasmachine

op 28 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb extra service aangevinkt, maar de bezorgers trokken na 3 minuten de conclusie dat ze niet kunnen aansluiten. Volgens hen ontbrak er een gat om de wasmachine aan te kunnen sluiten. Dit terwijl ik duidelijk aangaf dat er op die plek eerder een wasmachine heeft gestaan. De bezorgers wilden echter nergens van horen en vertrokken direct. Als leek heb ik het betreffende gat binnen één minuut gevonden. Ik vind de situatie onacceptabel aangezien ik 10 euro extra heb betaald om de wasmachine aan te laten sluiten en vol met verwachtingen mijn nieuwe wasmachine vandaag wil gebruiken voor de wasjes die in hoge nood gedraaid moeten worden. De wasmachine is nu achtergelaten boven een piepschuim dat ik helemaal niet eraf kan tillen en bovendien heb ik weinig verstand van de verbindingen(vandaar ook extra optie aangevinkt).

Gewenste Oplossing:

Het bedrag van extra service terugstorten op mijn bankrekening en een andere koerier of installateur op een ochtend dit weer corrigeren of retourneren. Bij retourneren wil ik uiteraard het volledige bedrag en die extra service teruggestort hebben op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Lam,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door SLAMSch