Klacht: Extra kosten betaald voor een incomplete opgeleverde wasmachine

op 28 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb extra service aangevinkt, maar de bezorgers trokken na 3 minuten de conclusie dat ze niet kunnen aansluiten. Volgens hen ontbrak er een gat om de wasmachine aan te kunnen sluiten. Dit terwijl ik duidelijk aangaf dat er op die plek eerder een wasmachine heeft gestaan. De bezorgers wilden echter nergens van horen en vertrokken direct. Als leek heb ik het betreffende gat binnen één minuut gevonden. Ik vind de situatie onacceptabel aangezien ik 10 euro extra heb betaald om de wasmachine aan te laten sluiten en vol met verwachtingen mijn nieuwe wasmachine vandaag wil gebruiken voor de wasjes die in hoge nood gedraaid moeten worden. De wasmachine is nu achtergelaten boven een piepschuim dat ik helemaal niet eraf kan tillen en bovendien heb ik weinig verstand van de verbindingen(vandaar ook extra optie aangevinkt).

Het bedrag van extra service terugstorten op mijn bankrekening en een andere koerier of installateur op een ochtend dit weer corrigeren of retourneren. Bij retourneren wil ik uiteraard het volledige bedrag en die extra service teruggestort hebben op mijn rekening.

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:20 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Lam,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door SLAMSch