Klacht: Extra kosten

op 29 juli 2016 over Vitens in de categorie Waterschappen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wegens een fout bij Vitens met de automatische incasso hebben we nu in totaal al 150 euro extra kosten gehad.
Het probleem leek opgelost na een persoonlijk telefoontje met de klantenservice.
Nu krijg ik weer een brief met voorkom afsluiten en het gemene ervan is dat we dus weer extra kosten zouden moeten betalen.

Ik ga dat dit keer niet doen. Als Vitens het elke maand afschrijft ga ik er vanuit dat het gewoon goed loopt. Vooral als ik verder geen tegenbericht ontvang.

met vriendelijke groet,

Ricardo Augustijn
Nieuwstraat 83 Noordwolde

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de extra betaalde kosten terug betaald zouden worden en excuses van Vitens zijn in deze zeker op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vitens

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vitens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ricardo88