Klacht: extra betaald ivm niet lukken van het online inchecken

op 12 oktober 2016 over Wizzair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben 20 september gevlogen met wizzair van Eindhoven naar Timisoara. Het online inchecken lukte niet, omdat de website niet werkte. wij hebben verschillende keren met de klantenservice gebeld en die verwees naar de oude website. Ook niet gelukt.Wij moesten toen op het vliegveld inchecken en dat kostte ons 35 euro pp extra. Wij willen dit geld terughebben.
Ineke Kuiper en Marianne Middelham
inekevanijzeren@hotmail.com
jaapalders@hotmail.com

Gewenste Oplossing:

Wanneer wij het geld terughebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wizzair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wizzair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne Middelham