Klacht: Expresso kleding stuk

op 25 december 2013 over Expresso Nederland in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onlangs heb ik online een jeans besteld bij Expresso (kleding). Deze heb ik enkele keren gedragen en gewassen, maar helaas kwam er een scheur in.

Ik bestel overigens vaker kleding bij Expresso wat prima in orde is. Ook had ik dezelfde jeans in het zwart al eerder besteld en die is nog steeds prima.

Een maand geleden heb ik expresso hierover een email gestuurd, maar hoorde niets. In de tussentijd heb ik nog 2 keer gemaild en een keer gebeld, maar het blijft stil.

Op de website van Expresso staat overigens dit vermeld:
Als er binnen 2 maanden na aankoop een defect aan de artikelen optreedt, kun je via Expresso.nl een beroep doen op de garantieregeling. Om een beroep te doen op deze garantieregeling, dien je de volgende stappen te doorlopen:
1.Stuur direct na constatering van het defect je verzoek met foto’s van het defecte artikel naar: webshop@expresso.nl. Of bel onze klantenservice: 0900-0400321 (€0.15 p/min) op maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00 uur,
2. Vermeld je ordernummer.
3. Je ontvangt z.s.m maar uiterlijk binnen 14 dagen een reactie.

Helaas heb ik dus helemaal niets vernomen. Na mijn telefoontje is er bevestigd dat mijn eerste email was binnengekomen, maar verder niets. Ik was er overigens direct bij, dus zeker binnen de twee maanden.

Mijn geld terug.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expresso Nederland

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expresso Nederland nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Expresso Nederland in behandeling genomen

Bericht van Expresso Nederland

5 jaren geleden - Goedemorgen, excuses voor de late reactie! Deze klacht is ons niet direct opgevallen omdat we als bedrijf nog geen account bij Klacht.nl hadden. Dit is inmiddels gebeurd en we gaan direct met jouw klacht aan de slag. We vinden het heel vervelend dat je uiteindelijk niets meer gehoord hebt, dat is zeker niet ons normale beleid.We hebben je een privebericht gestuurd om je contactgegevens te vragen. Als we die doorkrijgen dan zal onze klantenservice direct contact met je opnemen!Met vriendelijke groet, Expresso Fashion

Alle klachten die gemeld zijn door vlinder1969