Klacht: Excursiekosten.Reis geuren en kleuren van de Provence.Vertr 6-6-2016

op 20 juni 2016 over OAD reizen in de categorie Online Reisbureaus

In de reis beschrijving staat bij 2 dagen dat de excursies optioneel zijn met de evtl.kosten.Bij 3 andere excursies staat dat niet vermeld,wekken daardoor de indruk dat die inclusief zijn.Ik vind dit misleidend ,want daarom hebben we deze reis geboekt.Daar deze reis toch wat duurder is dan andere bestemmingen,had ik anders verwacht.Ook de genoemde tour door de stad Parijs is niet doorgegaan,en dat had de planning kunnen weten,daar je om 18 uur in Parijs totaal vast zit in het verkeer.Ook gingen we op initiatief van de chauffeur naar een potterie op zondag,waar alles gesloten was.
Een overnachtingshotel waar door verbouwingen, lekkages waren en er geen stroom was.
Ik heb met andere bus ondernemingen nooit klachten gehad,vond ook het eten veel beter,dus bij OAD ga ik niet meer boeken.

Achteraf is dit natuurlijk niet meer recht te zetten,dus dat zou ik niet weten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over OAD reizen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over OAD reizen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjab