Klacht: Examen Uitslag

op 10 juli 2017 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Ik heb 25 maart 2017 examen gedaan pas op 22 juni heb ik de uitslag ontvangen doordat ik zelf contact heb
gehad via de chat over de publicatie van mijn cijfer.

Omdat ik precies hetzelfde cijfer had als de vorige keer (de 2 e herkansing)een 2,8 was ik enigszins verbaasd.

Daarom heb ik een afspraak gepland voor inzage.

Dit verliep wederom lastig want ik moest binnen 2 weken reageren en dat was nu te laat , goed daarvoor heb ik excuses ontvangen, maar wederom een fout van uw bedrijf. U was toch te laat met de publicatie.

Vorige week donderdag heb ik inzage gehad.

Op mijn antwoorden blad zag ik dat ik een voldoende had behaald.

Vrijdagochtend heb ik contact opgenomen met Scheidegger, de persoon met wie ik gesproken had nam mijn klacht serieus en zou de mail doorsturen naar het examen buro.

Het is nu maandag avond en ik wacht nog steeds op een reactie.

Ik wil nu de kopie van het voorgaande examen van u zien omdat ik er mijn twijfels over heb of ik daadwerkelijk een 2,8 had behaald.

Bovendien ik wil graag zsm mijn uitslag en diploma.

En op zijn minst een reactie van het examen euro.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheidegger Opleidingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheidegger Opleidingen

Heeft op 28 juli 2017 om 13:41 geantwoord

Beste Polly52,

Het examenbureau heeft naar aanleiding van jouw klacht een schriftelijke terugkoppeling gegeven. Door problemen rondom de publicatie van het cijfer heb je per abuis een verkeerde uitslag ontvangen. We begrijpen dat dit heel vervelend voor je is geweest en verwarring heeft veroorzaakt. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Het cijfer is gecorrigeerd, en de reiskosten die je hebt moeten maken voor inzage zullen wij uiteraard vergoeden. Jouw diploma is onlangs gereedgemaakt voor verzending.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer:035 7121992 of middels een e-mail naar info@scheidegger.nl

Scheidegger Opleidingen

Heeft op 28 juli 2017 om 22:53 geantwoord

Beste Scheidegger,

Gedeeltelijk ben ik het met de oplossing eens.
Ik heb inmiddels excuses en diploma ontvangen, dank hiervoor.
Maar door deze onzorgvuldigheid twijfel ik eraan dat de vorige uitslag ook onjuist is gepubliceerd.
Omdat ik door omstandigheden niet naar de inzage ben gegaan en ik de 3 e poging voor mijn gevoel net zo goed had gemaakt twijfel ik nu nog meer aan de uitslag van de 2 e uitslag.
Daarom is mijn vraag , kunt u een kopie van het antwoordblad aan mij laten zien als bewijs dat het daadwerkelijke cijfer 2,8 was.

Vriendelijke groet I.Abdoelhak

Alle klachten die gemeld zijn door polly 52