Klacht: Examen fout

op 07 april 2016 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

Op 6 Februari heb ik examen gedaan bij Scheidegger (managementvaardigheden). 3,5 week later zag ik op e connect dat ik gezakt was met een 5,1 . Gelijk inzage aangevraagd en een week later kon ik al terecht (ik had 13 fouten, dus 1 fout teveel) . Hier kwam ik erachter dat Scheidegger mij 2 fouten had aangerekend terwijl deze goed waren volgens het antwoord model,
dus ik heb meteen bezwaar ingediend. 3 weken later kreeg ik bericht dat Scheidegger inderdaad 2 fouten had gerekend, maar dat ze ook 1 vraag goed hadden geteld terwijl deze fout was. Het kwam erop neer dat ik 12 fouten had, en toch geslaagd was ( 5,5). Ik was natuurlijk blij, maar tegelijkertijd ook boos omdat Scheidegger 3 fouten maakt op een examen van 40 multiple choice vragen!! Ik betaal bijna 5000,- Euro voor mijn opleiding en had gedacht dat er met de examens wel zorgvuldig wordt omgegaan, maar dit valt vies tegen!! Voor de inzage heb ik een dag verlof moeten nemen en 350 KM moeten reizen ( Limburg) terwijl dit allemaal niet nodig zou zijn geweest als Scheidegger gewoon mijn examen zorgvuldig had nagekeken.

Compensatie voor m ijn verlofdag en benzine die ik verspild heb.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheidegger Opleidingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheidegger Opleidingen

Heeft op 09 mei 2016 om 14:20 geantwoord

We hebben vandaag een e-mail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres als reactie op de ingediende klacht.

Heb je nog vragen of opmerkingen neem dan contact met ons op via 035 - 7 121 992 of per email info@scheidegger.nl.

Scheidegger Opleidingen

Tel: +31 35 7 121 992
E-mail: info@scheidegger.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mikelemmens