Klacht: Evenementen en afzettingen

op 16 mei 2016 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Er worden zoveel evenementen georganiseerd in 1 van de drukste plekken van Rotterdam, nou is dat misschien leuk voor 1 keer in het jaar. Maar laten we nou redelijk blijven, zoveel evenementen in 1 jaar op de drukste plek in Rotterdam, ik kan mijn eigen huis niet bereiken door al die afzettingen. Niemand die ook maar begrip kan tonen daar. Hier buitenom lijkt het mij ook niet meer dan gebruikelijk om omleidingen in te plannen, zodat mensen niet elke keer rondjes hoeven te rijden en elke keer op de zelfde plek terecht hoeven te komen. Nu moet het echt ophouden met de afzettingen in Rotterdam, ben ook niet de enige die er zo over denkt. Als het nodig is kan ik gerust duizenden handtekeningen verzamelen hiervoor.

Als het een beetje minder word met al die evenementen en bij het afzetten ook fatsoenlijke omleidingen komen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Burak Erginalp