Klacht: Europelottery

op 15 april 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Telefonisch hebben ze mij gezegd dat ik een mail zou krijgen met meer informatie en ik daarmee aan kon geven of ik dan lid wou worden of dat ik er toch vanaf zie. Ik heb nooit een mail gehad en ben door hun dus automatisch lid gemaakt en is er 2x geld van mijn rekening afgeschreven. Deze heb ik uiteraard weer teruggeboekt!
Ik weet niet hoe ik met de Europelottery in contact moet komen, want er staat voor 21 april weer een afboeking gemeld.

Dat dit wordt op gelost.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van

7 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, In goede orde ontvingen wij uw klacht. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren. Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer NL: +31857325611 BE: +3228083963

Bericht van

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 08:48 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

NL: +31857325611
BE: +3228083963

Alle klachten die gemeld zijn door Fredbeck