Klacht: Europelottery

op 10 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Europelottery heeft mij telefonisch benaderd, beloofd dat alles per mail zou worden bevestigd en ik de contactgegevens op de website zou vinden–> NIET DUS. Geen mail, Geen website!!!
Ik moet nu de afgeschreven bedragen terugboeken. Wil opzeggen maar dat kan NERGENS!

Europelottery moet worden aangemerkt als bedriegers en het incasseren moet stoppen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:13 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer
NL: +31857325611
BE: +3228083963

Alle klachten die gemeld zijn door Truuts