Klacht: Europelottery

op 10 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Europelottery heeft mij telefonisch benaderd, beloofd dat alles per mail zou worden bevestigd en ik de contactgegevens op de website zou vinden–> NIET DUS. Geen mail, Geen website!!!
Ik moet nu de afgeschreven bedragen terugboeken. Wil opzeggen maar dat kan NERGENS!

Gewenste Oplossing:

Europelottery moet worden aangemerkt als bedriegers en het incasseren moet stoppen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij uw klacht.

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever. Via email info@europelottery.net of telefonisch op nummer
NL: +31857325611
BE: +3228083963

Alle klachten die gemeld zijn door Truuts