Klacht: Euromillions

op 19 februari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Er is vandaag bij mij ook 49 euro afgeschreven door MKBusiness. Ook ik ben enkele weken geleden gebeld door een mevrouw of ik mee wilde spelen met Euro Millions. Ook ik zou een mail ontvangen of ik het wel wilde. Geen mail en nu wordt er zonder mijn toestemming 49 euro afgeschreven. Ik zal het bedrag terugboeken en ik wil weten wat voor organisatie het is die mij gebeld heeft. Volgens Euro Lottery zijn het oplichters.

Als dit opgelost wordt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:41 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Voor vragen en of opmerkingen wil ik u verwijzen naar Lucky Millions, zij zijn te bereiken op telefoonnummer +31857325664 of +3228083919 (BE) of via mail info@luckymillions.net.

Alle klachten die gemeld zijn door aggro2412