Klacht: euro weken c1000 Heemskerk

op 19 januari 2014 over C1000 in de categorie Supermarkten

Bij de c1000 mag je met de euro weken 4 pakken wereldgerechten per klant. Nu waren wij met z’n tweeën samen binnengekomen(vrienden), maar twee aparte klanten. We hadden 8 pakken gehaald (netjes 4 per klant), eenmaal bij de kassa kregen wij van de kassiére te horen dat zij ons samen de winkel in had zien komen, en daardoor mochten wij maar 4 pakken kopen. Vol verbazing deden wij een poging het verhaal uit te leggen, maar er werd totaal niet geluisterd. In plaats van luisteren werden wij gewoon genegeerd. Op dat moment bood een klant uit de rij aan 4 van onze pakken af te rekenen. Zij stond in een andere rij, en de kassiére waar wij een conflict mee hadden rende naar alle kassa’s om de andere kassiéres in te lichten. Dus de andere klant werd ook geweigerd en mocht de 4 pakken niet afrekenen. Eindstand, uiteindelijk gingen 3 aparte klanten weg met maar 4 pakken, terwijl er duidelijk stond 4 PER KLANT! Zijn ze nou zo ongelofelijk dom of zie ik iets over het hoofd hier? Op een gegeven moment kwam zelfs de leidinggevende en die was het notabene met de kassiére eens over het onzin verhaal van samen binnenkomen betekend dat je 1 klant bent! Het gaat mij nu niet om het feit dat we nu maar 4 pakken hebben gehad, maar het gaat om de principe. Ik vond dat ik hier zeker een melding van moest maken. Al is het alleen om de simpele mensen die daar werken aan het denken te krijgen.

Ik vind het zeer onterecht en ben het er ook zeker niet mee eens, zowel hun manier van handelen, als hun zogenaamde regels die zij zelf niet snappen.

Excuses van het filiaal in Heemskerk. Zowel van de kassiére als van de leidinggevende. Desnoods zie ik alsnog 4 pakken tegemoet voor de actieprijs! Maar dit laatste is zeker geen prioriteit!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C1000

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C1000 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door saarjedy