Klacht: Euor 50,00 casback

op 27 april 2017 over LG in de categorie Electronica Merken

Betreft: teruggave Euro 50,00 LG Wasmachine

Geachte LG Electronics,

Wij hebben een formulier ingevuld via uw website ingevuld mbt teruggave / cashback LG. Zoals reeds eerder telefonisch aangegeven aan uw collega kan je hier alleen Nederland invullen (en op advies van LG het adres van mijn zoon gehanteerd). Wij hebben het adres ingevuld van onze zoon  waar de LG wasmachine is bezorgd in Nederland (S. Walsteijn, Walterus Pijnenborghof 23, 5401 XT Uden).

Wij hebben de wasmachine en droogtrommel cadeau gedaan en wij wonen tijdelijk in Duitsland. De wasmachine is in Nederland besteld en betaald en volgens uw organisatie en van coolblue voldoe ik aan alle eisen mbt de teruggave check van Euro 50,00 voor deze LG wasmachine combinatie.

Inmiddels heb ik al zoveel energie, geld (bellen vanuit Duitsland naar Nederland) en krijg ik onderstaand mailtje met een afwijzing van u. Indien ik mijn geld niet krijg, ga ik posten op alle social media platforms over uw organisaties Coolblue & LG.

Jammer dat u geldelijk belang voor het belang van de klant laat gaan.

Hoogachtend,

M. Walsteijn
GSM 0031 6 29305641
mirellawalsteijn@gmail.com

Goededag,

Indien wij alsnog de cashback ontvangen van uw organisatie.

Wij hebben een LG Wasmachine (van de actie model LG FH4U2SMD9) met een droogtrommel cadeau gegeven aan onze zoon. Deze wasmachine is besteld, geleverd en betaald in Nederland.

Wij verzoeken u vriendelijk er voor te zorgen dat wij de Euro 50,00 cash back op onze rekening nummer NL23 INGB 0001 7729 60 tnv GLA Walsteijn te Zeeland te storten.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk per mail of per telefoon contact met ons op te nemen. I

Ik ga er dan ook van uit dat LG als international bedrijf dit op een correcte wijze afhandeld.

Hoogachtend
Mirella Walsteijn
GSM 0031 6 29305641
e-mail mirellawalsteijn@gmail.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LG

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mirellawalsteijn