Klacht: Etiket binnenin potje petit suisse gervais !!!!!!

op 12 februari 2017 over Danone in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Is nu al de hele week dat ik binnenin het kleine potje het etiket langs de binnenkant het potje terug vind. Ik veronderstel dat de bedoeling van het etiket is dat het er langs de buitenkant opkleeft. de vervaldatum dateert t.e.m. 9/02/16. Ik veronderstel dat u deze klacht wel herkent ?? Ik Heb namelijk zelf in een yoghurtfabriek gewerkt in Kruishoutem. bij mik/Pur natur..Vandaar ik weet dat dit nie kan. Graag had ik Als tegenprestatie mss toch de vergoeding of een bon voor gratis ander te gaan halen van jullie verwacht. Smakelijk bleek dit alvast niet te zijn!!!!!! Mijn excuses

Als ik mijn geld dat ik er heb ingestoken voor mijn voeding ten minste niet verloren zie gaan. Weet dat zulke dingen kunnen gebeuren nu eenmaal..Gebeuren elders ook fouten..Graag feedback hierover op pierrot.denijs@gmail.com

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Danone over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Danone in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Danone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Danone

Heeft op 29 augustus 2017 om 14:26 geantwoord

Beste Pierrot,
Eerst en vooral willen we onze excuses aanbieden voor de late reactie, wij hebben pas recent het bestaan van dit platform ontdekt. Belgische consumenten kunnen ons consumer service team bereiken via het contactformulier op www.danone.be of via het gratis nr 0800/13457.

Het is inderdaad zo dat er zich een papiertje aan de binnenzijde van het potje Petit Suisse bevindt. Het concept van dit product is dat je het potje omdraait en dat de kaas met het papiertje in zijn geheel uit het potje op een bord komt. Indien u hierover nog vragen heeft, kan u telefonisch contact opnemen.

Met vriendelijke groeten,

Alle klachten die gemeld zijn door Pierrot007