Klacht: Etickets

op 25 juli 2017 over De Veluwse Bron in de categorie Beauty & Wellness

Via allerlei wegen (de krant/mailing/spaaracties) worden er aanbiedingen aangeboden om tegen gereduceerd tarief de sauna te bezoeken. Ontzettend leuk. Maar helaas geeft veluwse bron minimaal de mogelijkheid om deze e-tickets te verzilveren. Op het moment dat je online wilt reserveren is er geen beschikbaarheid meer. Maar zodra je wilt reserveren tegen een volledig tarief kan dit ineens wel. Doordat ik en mijn partner graag gebruiken maken van de badkledingdagen kunnen wij ook maar af 1x per maand op zondag hiervoor reserveren in het weekend. En als deze dan vervolgens al direct dichtgezet wordt voor kortingstickets vind ik dat uiterst kwalijk. Ik heb nu betaald voor deze etickets maar kan ze met geen mogelijkheid gebruiken. Misleidend in mijn optiek. Bij telefonisch contact wordt ik zeer onvriendelijk te woord gestaan en krijg ik te horen dat als ik de volledige prijs betaal er wel beschikbaarheid is. Heel vreemd.

Ik wens te kunnen reserveren op de badkledingzondag, aangezien er wel degelijk plek is, maar tegen mij e-ticket tarief of een retournering van mijn aankoopbedrag van 2x 12,95 per ticket.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Veluwse Bron over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door NvdO