Klacht: espresso veranderd

op 26 september 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jongens wat doen jullie ons als consumerende koffiegebruiker aan
Jaren drinken wij deze koffie en ineens is het Azera prut waarvan de smaak minder dan goedkope Aldi korrelkoffie is
Gelukkug heeft Buisman wel de lekkere espresso maar echt jammer hoor

Gewenste Oplossing:

Als oude smaak terugkomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Bericht van Nestlé

1 maand geleden - Beste mevrouw Van Rees, Fijn dat ik u zojuist telefonisch gesproken heb over de smaak van onze Nescafé Azera Espresso. Omdat uw mening heel belangrijk voor ons is brengen we uw bericht onder de aandacht van onze NESCAFÉ productmanager. Met vriendelijke groeten, Caroline

Alle klachten die gemeld zijn door cees van rees