Klacht: espresso veranderd

cees van rees op 26 september 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Jongens wat doen jullie ons als consumerende koffiegebruiker aan
Jaren drinken wij deze koffie en ineens is het Azera prut waarvan de smaak minder dan goedkope Aldi korrelkoffie is
Gelukkug heeft Buisman wel de lekkere espresso maar echt jammer hoor

Als oude smaak terugkomt

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Bericht van Nestlé

5 jaren geleden - Beste mevrouw Van Rees, Fijn dat ik u zojuist telefonisch gesproken heb over de smaak van onze Nescafé Azera Espresso. Omdat uw mening heel belangrijk voor ons is brengen we uw bericht onder de aandacht van onze NESCAFÉ productmanager. Met vriendelijke groeten, Caroline

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 11:36 geantwoord

Beste mevrouw Van Rees,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door