Klacht: Espresso sticks Azero

op 16 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Graag willen wij aansluiten bij klachten over de nieuwe Nescafé Azera sticks. Ook wij vinden deze koffie absoluut niet te drinken. De espresso original is een heerlijke koffie die wij zelfs meenamen naar het buitenland. Wat een teleurstelling dat deze koffie niet meer leverbaar is. In onze beleving is dit een grote misser van Nescafé.

Graag opnieuw in het assortiment opnemen zodat wij weer kunnen genieten van de heerlijke espresso original.

Bericht van Nestlé

9 maanden geleden - Beste Klacht.NL, Wij hebben Jan Beentje een e-mail gestuurd met uitleg over de verandering van NESCAFÉ Espresso naar Azera Espresso. Ook aangegeven dat wij zijn bevindingen onder de aandacht zullen brengen van de NESCAFÉ marketingafdeling. Hem 2 alternatieve NESCAFÉ koffievarianten benoemd als mogelijk alternatief. Met vriendelijke groeten, Nestlé Consumentenservice

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 15:13 geantwoord

Beste Jan,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door JanHB