Klacht: Espresso original

J. De Beer op 27 oktober 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Wij drinken al jarenlang deze koffie en ineens is hij er niet meer.
Ik heb al vandalen geprobeerd, maar kan geen koffie vinden die zo lekker is. Doe hem aub terug in de winkel.

J. De Beer

Wanneer de koffie terug in de schap is.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Bericht van Nestlé

5 jaren geleden - Beste mevrouw De Beer, Bedankt voor uw bericht. Feedback is heel belangrijk voor ons en daarom vinden wij het fijn dat u, uw mening over onze nieuwe NESCAFÉ producten laat weten. Natuurlijk vinden we het jammer dat u deze producten minder lekker vindt. We gaan uw bericht hierover onder de aandacht brengen van onze NESCAFÉ productmanager. Met vriendelijke groeten, Caroline

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 10:04 geantwoord

Beste mevrouw De Beer,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door