Klacht: Espresso oploskoffie

op 18 februari 2018 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Jarenlang hebben wij altijd genoten van jullie heerlijke espresso in zakjes of pot. Deze espresso was qua smaak uniek in vergelijking met andere merken en hadden we zeker nog jaren gekocht. Helaas moest alles weer anders en kwam er een nieuwe espresso lijn op de markt die gewoon niet te drinken is! Echt gewoon smerig. Alle soorten geprobeerd maar niet te vergelijken met de oude versie. Breng aub de oude versie weer in de markt. Iets wat goed is, moet je niet willen veranderen.

Mvrgr,

R. En N. Oort

Ik ben weer tevreden wanneer de oude variant espresso weer te koop is in de winkel. Die was heerlijk en uniek!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 09:25 geantwoord

Beste Nelly,

Bedankt voor je bericht. Ik hoop dat ik je weer tevreden kan maken door te laten weten dat de NESCAFE Espresso, mede dankzij jou, weer verkrijgbaar is.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook weer terug in het assortiment. Helaas heb ik nog geen verkoopdatum.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door Bouwina123