Klacht: Espresso moet terug!

op 02 oktober 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Waardeloos dat de espresso zakjes verdwenen zijn. De Azera espresso of zoiets is GEEN verbetering. Integendeel, rare smaak en, zoals te verwachten, duurder. Waarom dit goed verkopende product, was heel vaak leeg in het schap, uit het assortiment gehaald. Van narigheid overgestapt op de Douwe Egberts zakjes. Wat een domme actie!

De gewone espresso terug, dus niet die veel duurdere varianten.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 03 oktober 2017 om 10:36 geantwoord

Beste Derk,

Hartelijk dank voor je bericht waarin je laat weten dat de nieuwe smaak van NESCAFÉ AZERA Espresso je tegenvalt.

Wat is er veranderd?
Onze espresso is vernieuwd. Sinds juni kun je onze Barista-waardige koffievarianten in de winkels zien in een handig blikje onder de naam NESCAFÉ AZERA. Onze AZERA is een instant espresso met een cremalaag en intens aroma door de toevoeging van fijngemalen hoogwaardige koffiebonen (5%). Voordat wij een nieuwe variant introduceren, laten we deze altijd testen door consumenten. Bij de meerderheid van de testers viel onze nieuwste innovatie in de smaak.

Het spijt me te horen dat de smaak toch tegenvalt. We zullen dit doorgeven aan de marketingafdeling. Mochten er veel vergelijkbare reacties over binnenkomen, dan zou de smaak aangepast kunnen gaan worden

Wat betekent dit voor mijn Espresso?
De Espresso die je kent, in een pot van 100 gram en doosjes (regular en intenso) van 25 sticks, wordt sinds week 23 niet meer gemaakt. Langzaam zal de voorraad in de winkels verdwijnen.

Misschien kun je dit eens proberen?
Een goed alternatief voor NESCAFÉ AZERA Espresso is de NESCAFÉ Gold Crema of de NESCAFÉ Azera Espresso Intenso. Ik stuur je graag deze beide verpakkingen toe. We hopen dat je zo weer een positieve ervaring hebt met NESCAFE.

Wij zijn nieuwsgierig naar jouw mening over ons alternatief. Laat je het ons weten?

Tot slot
Heb je nog andere vragen of wil je contact? Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Sylvia

Heeft op 03 oktober 2017 om 11:44 geantwoord