Klacht: Espresso Azera waardeloos

op 24 september 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Bericht van Nestlé

11 maanden geleden - Beste Margaret, Bedankt dat je jouw mening met ons deelt over de smaak van ons nieuwe product NESCAFÉ Espresso Azera. We vinden het natuurlijk jammer om van jou te horen dat je dit product niet zo lekker vindt. We hebben je hierover zojuist via een email bericht een antwoord gestuurd. Met vriendelijke groeten, Caroline

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 11:40 geantwoord

Beste Margaret,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door Marali