Klacht: Espresso

op 21 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Bericht van Nestlé

4 maanden geleden - Beste heer of mevrouw, Het spijt ons te horen dat de consument de NESCAFÉ Azera Espresso veel minder lekker vindt dan onze oude espresso. We hebben veel reacties gekregen op deze verandering. We gaan haar reactie uitgebreid registreren voor de NESCAFÉ marketingafdeling. Ik stuur een mail met uitleg en adviseer haar een ander nieuw NESCAFÉ alternatief uit te proberen en natuurlijk hopen we voor haar dat de oude NESCAFÉ Espresso terug komt. Mt vriendelijke groet, NESTLÉ consumentenservice

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 15:04 geantwoord

Beste Anita,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door Romaissa03