Klacht: Ernstige verkleuring bank

op 18 september 2017 over Chateau d Ax in de categorie Meubelwinkels

Hallo,
Wij hebben 12-12-2014 een bank Model Rimini, 3 zits maxi ontvangen, waar we nog steeds heel blij mee zijn. Leder Analine Categorie 6, 4459 bruin.

Wij hebben vitrage voor de ramen die altijd dicht zijn, en toch is de bank ernstig aan het verkleuren, waardoor het mooie van de bank er eigenlijk af is. Plooien etc vinden wij niet erg, maar de verkleuring zie je nogal.We hebben het gouden garantie plan qua onderhoud regelmatig toegepast. Graag hoor ik van u hoe u hiermee om gaat.
Met vr groet,
Anneke de Leeuw, Utrecht

Ik ben tevreden als de verkleuring verminderd zou zijn!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Chateau d Ax over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Chateau d Ax in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Chateau d Ax een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Chateau d Ax

Heeft op 25 september 2017 om 14:44 geantwoord

Geachte mevrouw De Leeuw,

Bedankt voor uw bericht. Inmiddels hebben wij de foto's ontvangen.
U heeft een bank gekocht met vol-anilineleder, dit is erg gevoelig leer. Omdat het op de foto's nooit helemaal duidelijk is, zullen wij aan een externe servicedienst vragen om de verkleuring bij u thuis te beoordelen.

Binnen een week zullen zij contact met u opnemen en de afspraak met u inplannen.

klantenservice DMG Meubelen

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke de Leeuw