Klacht: Ernstige brandwonden, vlooien beten

op 23 mei 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Het betreft het weekend van 20 mei tot 23 mei..ik wil hierbij een ernstige klacht indienen. Dit weekend was een compensatie weekend wat wij vorig jaar september in jullie park hebben meegemaakt waarbij ernstig letsel aan een arm is opgelopen door een schuifpui die er uit viel..wat schets onze verbazing dit jaar het zelfde huisje en ja ook nu kwam de schuifpui ons tegemoet. Gelukkig nu geen letsel…wel de technische meneer erbij gehaald om de pui erweer in te tillen. Maar wat ons nu is overkomen!! De lampjes van de kookplaat die moeten aangeven welke pitten er warm zijn en welke niet werkten niet goed….gevolg is een linkerhand met een tweedegraadsverbranding!! De dokter erbij gehad…veel pijn en extra kosten. We zouden zondag mijn man zijn verjaardag vieren u begrijpt dat er weinig te vieren was…daarnaast zitten de kinderen en wij zelf onder de vlooiebeten, hoe kan dit??? Een huisje waar geen stofzuiger is wel een veger maar zonder blik..er wel huisdieren worden toegelaten een hoogpolig tapijt voor de bank ligt…bah bah. ..we zijn allemaal zo teleurgesteld

....

Alle klachten die gemeld zijn door Zilverstrand
x