Klacht: Erg teleurgesteld

op 01 juni 2018 over Team Kapsalon in de categorie Kappers

Ik heb team kapers presikhaaf Arnhem gebeld voor een afspraak in de telefoon zei ik dat ik me haar zelf heb ontkleurd heb en dat het geelkoper is geworden ik naar lichter haar kleur wil dus ik kom bij de kapper
Ik zeg ik wil het assig (as blond)
Ze zei je moet naar 5 en beetje mengen met as blond, Maar naar het wassen is het donker cholade geworden ik heb eerlijk toegegeven dat ik er totaal niet te vreden ben en dat ik net zo goed bij de tuinen haar kleur kon halen en het zelf doen ze werd boos en erg bot ze had geen medelijden ik zei nog je kan toch kleur spoeling gebruiken nee dat wou ze niet

Me haar putjes zijn 1 cm geknipt voor 36 euro dat is echt duur totaal voor alles betaald 86 euro

Ik ben nog nooit zo behandelt als bij deze kapper
Ik ben helemaal met de taxi naar jullie salon gekomem omdat ik zelf in de rolstoel zit en reizen al helemaal moeilijk maakt maar omdat ik sterk vertrouwen in jullie had had ik het gewaagd

Voor mij nooit meer!

Ik zou graag voor het verfen me geld trug willen

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Team Kapsalon over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Team Kapsalon in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door L-J