Klacht: Erg slecht geknipt

op 20 mei 2017 over Team Kapsalon in de categorie Kappers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Allereerst vind ik het nieuwe systeem van team uitermate klant onvriendelijk! Je kan geen afspraak maken maar alleen als eerst volgende op een wachtlijst gezet worden. De eerste keer kwam ik om 1300 uur en kon op zn vroegst om 1700 uur geknipt worden. Vandaag heb ik het opnieuw geprobeerd en heb om 12 uur gebeld hoelaat ik geknipt zou kunnen worden. Dat kon om 14.15. Om 1345 ben ik voor de zekerheid even binnen gelopen om te vragen of die tijd nog steeds reëel was. Dat was zo werd mij verteld dus stipt 1415 was ik er voor mijn ‘afspraak’. Ik werd gevraagd plaats te nemen en te wachten op de kapster. Om 14.40 was ik dan aan de beurt om mn haar te wassen. Daarna moest ik weer op de kapster wachten. 14.45 werd ik geknipt en na een korte uitleg hoe ik het wilde hebben begon ze aan haar werk. Na 2 minuten vroeg ze me of het zo goed was. Ik heb haar nogmaals verteld wat ik wilde waarop ze zei dan föhn ik het eerst nu even droog om te kijken hoe het dan valt. Daarna vroeg ze mij of het zo goed was. Ik vond van niet en legde nogmaals uit wat de bedoeling was…. Dit had ik waarschijnlijk beter niet kunnen doen want daarna werd de schaar en het mes er drastisch ingezet met als gevolg dat er nu allemaal happen uit mn haar zijn. Inmiddels was ik er dus wel klaar mee en toen ze daarna vroeg of het goed was heb ik zonder dat ze me überhaupt de achterkant heeft laten zien ja geantwoord en heb ik mijn social deal voucher laten scannen en ben weg gegaan!!! Ook qua service vwb het aanbieden van een kopje koffie is het sterk achteruit gegaan. Ik kwam er al jaren maar vanaf nu nooit meer team kapper voor mij en mn gezin!

Gewenste Oplossing:

Als ik de aanschaf waarde van m'n voucher terug krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvdvdek196965