Klacht: Erg slecht bedrijf

op 01 mei 2019 over MKB Inkoopservice in de categorie Groothandels

MKB Inkoopservice belt ons meerdere keren per maand, maar dusdanig dat ze de telefoon 1x over laten gaan en dan vervolgens het contact verbreken.

U heeft op dat moment een gemiste oproep en gaat automatisch terugbellen. Je komt dan direct in een keuze menu. Kies de 1 wanneer u belt naar aanleiding van een gemiste oproep. Kies 2 ……… etc etc.

Zij creeeren dus bewust gemiste oproepen, als je terugbelt willen ze je gewoon iets verkopen. Wij hebben al meerdere keren aangegeven dat ze ons niet hoeven te bellen. Ook bij het Bel Mij Niet register. Op deze wijze bellen ze ons niet, dus vallen zij niet onder het bel mij niet register. U belt hun namelijk!!! Ze zouden dit soort activiteiten gewoon in zijn geheel moeten verbieden.

Als ze niet meer bellen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKB Inkoopservice

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKB Inkoopservice nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Inkoopservice in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKB Inkoopservice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKB Inkoopservice

Heeft op 12 juli 2019 om 17:47 geantwoord

Geachte meneer Johansen,

Bedankt voor uw bericht.

We vinden het heel jammer dat u dit heeft ondervonden, vooral omdat deze werkwijze ons geheel onbekend is. Ik heb daarom intern een waarschuwing uitgestuurd dat er niet meer op deze wijze gewerkt mag worden. Ik heb ook doorgegeven dat u niet meer gebeld wilt worden.

Hopelijk is dit een geschikte oplossing. Indien u nog andere vragen enof opmerkingen heeft, dan kunt u ons bereiken per mail via [email protected] of per telefoon via 31 (0) 85 4444 680.

Vriendelijke groet,

Esmee Cornelissen
MKB Inkoopservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]