Klacht: Erg onaardige servicemedewerker

op 26 september 2017 over Xerox in de categorie Electronica - Kopieerapparaten

Ik ben een enthousiast gebruiker van xerox printers maar de onbeleefdheid en onbeschoftheid van een van de servicemedewerkers wil ik toch graag even melden.
Ik ben overgestapt van een workcentre 6605 naar een versalink c405 (noodzakelijkerwijs, omdat jullie de eerste niet meer leveren) en wilde graag weten of mijn voorraad toners nog bruikbaar waren. Dit bleek helaas niet zo te zijn dus rees de vraag of ik ze om kon ruilen. Zo’n voorraad weggooien is immers niet zo duurzaam, dus ik zocht naar een oplossing. Uw medewerker vond dit een idiote vraag aangezien ik de toners online bij een reseller gekocht heb en niet bij xerox zelf. Het gaat echter wel om originele xerox toners en xerox heeft de printer uit de handel gehaald en mij daarmee opgezadeld met onbruikbare voorraad (van honderden euro’s). Ik heb nog nooit eerder zo’n onaardige servicemedewerker aan de lijn gehad die zijn gelijk probeerde te halen en mij op maandagmiddag een prettig weekend wenste.

Als de servicemedewerkers helpen zoeken naar een win-win oplossing in plaats van je met een rotgevoel de rest van de dag insturen.
Een heads-up (via de resellers van jullie toners) van wanneer producten de roulatie uit gaan zou ook erg fijn zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Xerox over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door SusanvD