Klacht: Eredivisie Live onterecht op de rekening

op 15 juli 2012 over Lijbrandt in de categorie Vaste Telefonie

Wij zijn net klant geworden bij Lijbrandt. Toen we ons inschreven, hebben we niet aangegeven dat we Eredivisie Live wilden. Omdat er van alles mis ging bij het aansluiten op Lijbrandt (zie ook een eerdere klacht hier) hebben we zeer regelmatig met ze gebeld. Toen hoorden we al dat in hun systeem stond dat we toch Eredivisie Live zouden krijgen, maar dat dit alleen voor een paar maanden zou zijn en dat dit ons niets zou kosten. Voor de zekerheid hebben we gevraagd om erbij te schrijven dat we geen Eredivisie Live willen. De eerste maanden stond Eredivisie Live als gratis op de rekening. Niet nodig voor ons, want dat kijken we niet, maar ook niet erg. Nu hebben we net weer een rekening ontvangen, maar daar staat Eredivisie Live ineens op voor 17 euro per maand! Als we van tevoren hadden geweten wat een ellende de overstap van ADSL naar glasvezel zou veroorzaken, dan hadden we nooit die overstap gemaakt.

Stuur ons een nieuwe factuur met factuurnummer 1217595 waar Eredivisie Live niet op staat, zorg dat we nooit meer een factuur krijgen waar Eredivisie Live op staat, en zorg dat we nu verder geen gedoe meer krijgen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lijbrandt in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lijbrandt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lijbrandt

Heeft op 17 juli 2012 om 15:02 geantwoord

Beste meneer Smits,

Wij hebben Eredivisie Live direct voor u uitgezet. De factuur die u heeft ontvangen dient u wel te voldoen. De kosten die wij in rekening hebben gebracht voor Eredivisie Live, worden gecrediteerd op een volgende factuur. Onze excuses voor het ongemak.

Fleur
Lijbrandt Webcare

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lijbrandt beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroen-1234