Klacht: Er zijn geen tegenstanders gevonden. Probeer het later nog eens

op 18 mei 2016 over EA Games in de categorie Computer Games

Ik kan geen tegenstanders meer vinden al weken niet eerst dacht ik tot het wel zou over gaan maar jammer genoeg niet, t is gebeurt na een online potje FUT en de tegenstander weigerde terug te spelen na 4/5- 0 te verliezen ik vond het erg vreemd meeste mensen verlaten het spel ma deze keer niet ik heb 50 eu geïnvesteerd in dit team ik ben zeer ontevreden over hoe dit extreem probleem aangepakt word ik word eigenlijk gewoon opgelicht en er zullen er vast meerdere zijn dus t komt in principe neer op diefstal en er zullen vast en zeker meer mensen zijn ik heb nooit een potje verlaten of wat dan ook ik speel al FIFA sinds 1999 FIFA de wit blauwe cd met bergkamp erop om maar ff aan te tonen hoe graag ik FIFA speel ma nog nooit is het zo verschrikkelijk slechte game geweest overall alleen maar problemen en geen oplossingen schaam jullie om de mensen zo t geld uit de zak te kloppen !

Als ik weer tegenstanders kan vinden met mijn team wa ik 50eu in heb geïnvesteerd

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kluivert Jr