Klacht: Er wordt niks gedaan met onze klacht

op 28 juni 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Wij zijn in het weekend van 23 juni 2017 in Oostappen Prinsenmeer geweest. 1 dag voor aankomst lazen wij ineens dat 24 juni de plaza gesloten zou zijn.

Waar het op neer komt:

Er is heel onduidelijk aangegeven dat 24 juni gesloten zou zijn, wij zagen het pas donderdagavond (22-6) in de aankomstpapieren. Dit is bij het boeken niet naar voren gekomen anders hadden we voor een ander weekend of park gekozen.
Op het park bleek op vrijdagavond (vanaf 20.00) alles al gesloten wegens voorbereidingen.
Onze zoon is vrijdagmiddag bij het spelen in het indoor speelpaleis gestruikeld over de kabels etc die verspreid lagen voor de ingang en heeft nu een blauwe knie.
We wilden vrijdag (17.15) bij het buffetrestaurant gaan eten maar dat was al niet meer mogelijk. Ze zeiden bij de receptie dat zondag wel mogelijk was, echter .. stonden we zondag weer voor een gesloten deur. Jongen bij de receptie meldde doodleuk : dan gaat u toch pizza eten?
Op zaterdagnacht is de muziek doorgegaan tot 3.00 uur s’nachts, dit was een enorme bonkende herrie, waardoor allebei onze kinderen wakker waren om 01.00 uur in de nacht… Met als gevolg zondag een mega-moe en dus chagrijnig kind.
We vinden het vooral voor onze zoon van 8 zo’n tegenvallend weekend geweest, er was amper tot geen entertainment, het speelpaleis en de bowlingbaan was dicht (daar hadden we o.a. voor geboekt).
Ook het personeel interesseerde het allemaal erg weinig.
We zijn zaterdag maar gaan bowlen in Venlo, waar we 27,50 hebben moeten afrekenen voor 1 uur bowlen, daarna nog midgetgolf waar we nog eens 23 euro neer hebben moeten leggen.

We hadden enorm naar de vakantie uitgekeken maar hebben eerlijk gezegd nog nooit zo’n rotvakantie gehad..

50% van de reissom terug of een waardebon voor een evt andere vakantie. Wanneer wel alles open is en geen herrie plaatsvindt tot 3.00 uur in de nacht

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda Pennings