Klacht: er wordt geld afgeschreven, maar ik wens geen gebruik te maken van diensten

op 20 januari 2014 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik was op zoek naar een betaalbare woning
Ik heb mij ingeschreven omdat dit gratis zou zijn
Om inzage te krijgen moest ik toch betalen; ik heb toegestemd maar de woningen zijn veel te duur
Ik wil uitschrijven maar kan niet vinden hoe dit moet

ik lees dat ik kan uitschrijven via een mail, maar krijg geen mail omdat ik geen gebruik wens te maken van hun diensten (veel te dure huurwoningen)

Hoe in godsnaam uit te schrijven zodat er geen geld meer van mijn rekening wordt gehaald?

Uitschrijving uit huurwoningbemiddeling is gerealiseerd

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 20 januari 2014 om 09:36 geantwoord

Geachte mevrouw Bakker,

Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt.

Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu “Instellingen” en de optie “Abonnements status” waar u de keuze “Ik wil mijn abonnement stopzetten“ kunt gebruiken.

Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

U kunt tot einde van de abonnementsperiode volledig gebruik maken van onze dienst. Daarna zal uw abonnement beëindigd zijn en ontvangt u alleen nog de mailing met het huurwoningaanbod.

Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest.

Mey vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door eambakker