Klacht: Er wordt geen acties ondernomen op een foute rekening

op 04 februari 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte mevrouw/heer Verschoor, Het berust waarschijnlijk op een misverstand. Wij hebben de aanvraag ontvangen via Mediakiosk. 6 nummers voor € 29.95. Er is geen sprake van gratis ontvangst. Wij hebben de aanvraag hiervan verzonden naar uw e-mailadres. Met vriendelijke groet, Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht is inmiddels behandeld,

Met vriendelijke groet,
Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door r.verschoor