Klacht: Er is geen geld, dus u moet maar wachten.. en 2 huizen verderop komt er een nieuwe keuken…

op 18 juli 2012 over Woonbron in de categorie Makelaars

De keuken is absoluut op en dient vervangen te worden, nee meneer: de afschrijf termijn is 25 jaar: maar hij is op meneer, alles valt in elkaar, niets mee te maken we blijven repareren.
De douche heeft losse tegels, een lekkende radiator en de tegels zijn versleten en daardoor is de douche niet schoon meer te krijgen, niets mee te maken meneer u doet het er maar mee, ons geld voor dit jaar is op,zo serieus wordt je genomen, oja 2 deuren verder komt alles nieuw, met alles uit hetzelfde bouwjaar.
Als u er nou uitgaat, dan komt alles er wel nieuw in, want anders kunnen we het niet verhuren…..

Tja een nieuwe douche en keuken komen er niet, voor leugenaar uitgemaakt worden is niet leuk en niet op te lossen.
een heel huis in 3 minuten opzichten is ook heel knap, het zijn gewoon weggooiers die Woonbron figuren.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonbron in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonbron een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonbron

Heeft op 28 september 2012 om 11:38 geantwoord

Er is contact geweest met de klant. Er is uitgelegd waarom bepaalde keuzes gemaakt worden.

Alle klachten die gemeld zijn door mdepaauw