Klacht: enquete

op 19 september 2017 over Memo Panel in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Memo Panel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Memo Panel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Memo Panel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Memo Panel

Heeft op 19 september 2017 om 16:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Meneer is uitgeschreven voor het MeMoPanel. En mag uiteraard zelf weten indien die weer mee wilt doen aan leuke onderzoeken. Hiermee hopen wij dat meneer zijn klacht opgelost is en dat hij in de toekomst weer met een goed gevoel aan het MeMoPanel terug denkt. Met vriendelijke groet, het MeMoPanel

Alle klachten die gemeld zijn door xtk