Klacht: enorme vertraging

op 18 september 2016 over Emirates in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het betreft vlucht EK8148 van 20 Augustus 2016.
na een uur in de rij gestaan te hebben voor de check-in balie, kregen wij (mijn man en ik) pas te horen dat er een enorme vertraging was . We hadden om half 12 de auto ingeleverd(valet parkeren) dus we konden nergens heen.. en hebben de hele tijd op schiphol moeten wachten.
wij hebben wel 4 voedselbonnen gekregen a €14.95. dit hebben we kunnen gebruiken, gezien de prijzen op schiphol voor een avondmaaltijd.
bij het boarden heb ik gevraagd waarom er geen ander toestel gebruikt is.( gezien er nog 2 op schiphol stonden) het antwoord dat ik kreeg was dat die niet over een 1ste klas beschikten???

Gewenste Oplossing:

een vergoeding a € 600,- p.p (x2) volgens de wettelijke passagiersrechten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Emirates over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door tasja60