Klacht: Enorm vaak veel lege schappen en een nare bedrijfleidster

op 29 juni 2017 over Boni Supermarkten in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je pakt altijd elke dag mis van diverse producten.
Nu kwam ik vandaag voor een kaart waar ze 3 rekken hebben staan die zo leeg zijn dat er amper 1 rek over zou blijven.
Vele klachten al gegeven in de winkel zelf door menigeen,geen verbetering.
En we waren zo blij met de komst van de Boni in Baarn aan de Reigerstraat.

Gewenste Oplossing:

Als er een leuke vlotte bedrijfsleider/ster zou komen die haar/ zijn zaakjes goed op orde weet te krijgen /houden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Boni Supermarkten over deze klacht.

Bericht van Boni Supermarkten

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Suik, Via de site klachten.nl is uw klacht bij ons terecht gekomen. Uit navraag bij de verantwoordelijke inkoper blijkt dat de leverancier van de kaarten bezig is met een doorstart nadat ze te maken hebben gehad met een faillissement. De leverancier heeft door het faillissement moeite om alle winkels weer snel van kaarten te voorzien. Wij zijn op zoek naar een oplossing om de rekken weer snel gevuld te krijgen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en willen u nog vragen om eventuele klachten, vragen en/of opmerkingen via het contactformulier op de site www.bonisupermarkt.nl te sturen. Het contactformulier wordt rechtstreeks naar de klantenservice van Boni gestuurd, het voordeel hiervan is dat uw vraag snel wordt beantwoord. Met vriendelijke groet, Klantenservice Boni Markten B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Boni Supermarkten in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr Suik